Tuesday, September 30, 2008

Salam Aidilfitri

3 comments:

Anonymous said...

YB Dato',

Saya bagi pihak keluarga dan seluruh warga Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Ipoh Barat in gin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil fitri kepada YB Dato' sekeluarga.

Kami doakan agar Aidil Fitri kali ini membawa kejayaan kepada perjuangan YB Dato' yang kami percaya adalah merupakan perjuangan Umat Melayu beragama Islam yang sejati.

Disamping itu, kami mengucapkan tahniah diatas kelahiran anak keempat yang begitu comel.

Selamat Berjuang!

BERANI BERUBAH!!

Salam perjuangan,

PEJA
Pemangku Ketua
Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Ipoh Barat

Anonymous said...

Assalamu'alaikum Dato',

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin daripada saya seisi keluarga.

Abd Bashid Harun
Zarina Abbas
Nurul Husna
Nurul Atiqah
Nurul Izzah

azwempy said...

Dato,saya salah seorang ahli biasa UMNO yang mungkin tidak memberi impak yang besar kepada organisasi keseluruhan UMNO tetapi saya merupakan seorang ahli yang inginkan UMNO dipandang hebat bukan dipandang hina kerana rasuah...kerana itu saya secara peribadi memang menolak pemimpin rasuah....tetapi dengan kehadiran Dato dalam arena politik semasa menyebabkan saya menyokong Dato kerana keberanian Dato untuk mengubah senario politik UMNO, tambahan Dato sendiri merupakan Presiden ANSARA....jadi saya pun merupakan bekas pelajar MRSM memohon Dato memperkasakan bekas pelajar MRSM untuk bersama-sama Dato dalam mempertahankan maruah bangsa Melayu yang sekarang amat terjejas...sekian terima kasih.